9 Ekim 2019 Çarşamba

UFAK TEFEK GELİŞMELER



   Herkesee merhabaaaa.. Ufak tefek cinayetler izlerken aklıma bu başlık geldi. Başlıktan da anlaşıldığı üzere güzel gelişmeler var : ) İş buldummmm. Hem de güzel bi firmada. Belgelerimi teslim edicem. Haftaya başlarım yüksek ihtimal. Ev ortamına bu kadar alışmışken çalışmak beni korkutuyor ama zamanla alışıcam onu biliyorum. Zaten hep böyle olmaz mı?

  Bir de bi fotoğraf makinem oldu : ) Profesyonel değil ama olsun çok tatlış bişi. Birazdan hava atmak için ablamın yanına gidicem.

   Merak eden varsa hala üşengeçliğimi yenemedim. Bir türlü aşamıyorum. Kişisel gelişim kitaplarında çareyi ararken ‘’HAYATA YER AÇ’’ adlı bi kitaba denk geldim. Konusu sadeleşerek zenginleşme olan bu kitabı üşengeçliğimden okumaya başlamadım henüz tabi. Zaten ıvır zıvır sevdalısı dağınık bi insan olarak sadeleşmem gerçekten çok zor…. Ama denemekten bir şey kaybetmem dimi? Okuyup çabalicam. Şimdilik bu kadar herkere mutlu günler : )