4 Ekim 2019 Cuma

BU KEZ HER ŞEY ÇOK FARKLI OLACAK

   Merhaba. Ben x. Klasik bloggerlar gibi adımı söylememem lazım kural bu neticede. O zaman bana isim bulana kadar x diyelim.

   Ben hayatı boyunca her şeyi yapmak isteyen ama bakkala bile gitmeyen, hatta iki adım atmaya üşendiği için patlayana kadar çişini tutan, ömrü boyunca stalk yapan, millete bak hayatını yaşıyor diyip bi kafeye bile giderken mahalle içinde yakında bi yerde olmasına dikkat eden bi insanım. Rumuzum olan ‘’usengecbiprofil’’in kanlı canlı haliyim. Bu arada günde 12 saat uyuduğumu söylemiş miydim? Belki abarttığımı düşünüceksiniz ama uykum bölünmesin diye sınavlara gitmemişliğim var o derece. Madem bu kadar boş beleş insansın ne diye blog yazıyon lan diceksiniz haklısınız hem de çok haklısınız. İşte ben de bu durumu değiştirmek amacıyla bi adım atmak istiyorum ve böyle bi blog yazarsam belki hevesim çabuk gitmez diye düşündüm. Allah bana öyle bi heves vermiş ki saatte 200 km hızla kaçıp gidiyor. Ya ben spora başlicam diyorum her önüme gelene spora gidicem ben artık fit olucam diye atıp tutuyorum sonra tüm gün götümü yaya yaya stalk yapıyorum. Nerde malak tip varsa onun inciğine cinciğine kadar bakıyorum. Ama hep böyleyim yani. Bu sefer kesin kararlıyım, BU KEZ HER ŞEY ÇOK FARKLI OLACAK. 


   Farklı olucam diyorsun peki bunun için ne yapmayı düşünüyorsun derseniz o konuda da bi bilgim yok. Evleniyim düzelicem dedim bu kez boş sakin ev tüm gün yat oh mis diyip tv izliyorum. İşe başliyim düzelicem bence eminim yani :D siz yine de yazılarımı okuyun bakarsınız bi gün çok hareketli bi hayatım olur, sabahları işe gitmeden spor yapan birine alan dönüşürüm. Spor zor ama kahvaltı falan yaparım bak, boğazıma düşkünümdür. Yemek yemek için acıkmayı bekleyenlerden değiliz tabi ki. Cümleten hayırlı cumalar..